δεν γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει

αλλά έχετε υπόψη πως δύσκολα μπορώ να διαβάσω τα blogs της blogger και μου είναι αδύνατον να σχολιάσω ή να διαβάσω σχόλια σε αυτά

7 Responses to δεν γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει

  1. Roman says:

    kaloriziko to neo spiti

  2. J.McManus says:

    Ήρθα κι εγώ να σε δώ!
    Καλορίζικο!

  3. J.McManus says:

    Άλλαξε το όνομα με τις κατηγορίες άρθρων (Uncategorized)

    Eπίσης ξήλωσε την ενότητα meta! Νομίζω ότι είναι άχρηστη!

  4. manifestogr says:

    τι σημαίνει ξήλωσε την ενότητα meta?
    γειά σου ρομάν … δεν ξέρω αν θα μείνω εδώ για πολύ … θα δείξει

  5. Καλορίζικο,new μου.Μας έχει σειμήγα το Blogspot
    τελευταία..

  6. manifestogr says:

    να είσαι καλά λολιτάκι … βέβαια εδώ είμαι καινούριος και δεν ξέρω πολλά ακόμα αλλά σιγά σιγά

  7. μάθε μάθε και σφύρα μας τι γίνεται..

    αυτό το κόκκινο στυλό μπορείς να τον πας λίγο πιο δεξιά, θα μου βγάλει το μάτι(!)

Leave a Reply

